דלג לתוכן
Facebook Linkedin Instagram Whatsapp
  • מי אני?
  • הבלוג
  • שיווק באמצעות תוכן
  • השפעת המדיה החברתית
  • ניהול קהילות
  • מדע טכנולוגיה וחברה
  • אישי
  • דברו אלי
  • מי אני?
  • הבלוג
  • שיווק באמצעות תוכן
  • השפעת המדיה החברתית
  • ניהול קהילות
  • מדע טכנולוגיה וחברה
  • אישי
  • דברו אלי

הבלוג

כל מה שאני עוסקת בו מונח לפניכם דרך התוכן שאני כותבת. הכל. רק קחו. 

פוסטים אחרונים

אינטימיות בעידן המדיה החברתית

אינטימיות נחשבת ללב של מערכות יחסים עמוקות ומספקות. מה קורה לה בעידן דיגיטלי שבו חשיפה ושיתוף הן חלק בלתי נפרד מהרשתות החברתיות?
לקריאה

קלישאות המדיה החברתית

בימים האחרונים, (שוב) ימים של מתח וחרדה, שמתי לב שהרשת מפוצצת בעצות, רעיונות וקלישאות לרוב. הן לא חדשות. הן מוחזרו היטב שוב ושוב בשנים האחרונות ונלעסו בפיה של כל יועצת עסקית, או נרמסו תחת ידיו של כל מנטור תורן. יצאתי למסע בעקבות הקלישאות
לקריאה

החיוביות הרעילה במדיה החברתית

כבר שנים שבמדיה החברתית בכלל, ובאינסטגרם במיוחד, יש הרבה חשבונות שמקדמים מנטרות חיוביות, מסרים שנועדו להרים אותנו, ווייבים טובים וכד'. על פניו זה היה יכול להיות נפלא ומועיל. לו רק זה היה באמת עובד. בפועל, זה עלול להיות ממש רעיל, והאנשים האלה עושים לכם הרבה יותר נזק מתועלת.
לקריאה

קורונה - מגפה של מידע,...

עברנו לסמוך ולהתבסס יותר ויותר על נתונים ודאטה. מגפת הקורונה היא הדוגמה הקלאסית למעבר הזה. יחד עם הקורונה קיבלנו מגפה של מספרים.
לקריאה

פרדוקס האותנטיות במדיה החברתית

יש מלכודת במדיה החברתית: הרשתות החברתיות מעודדות אותנו להיות אותנטיים, לחשוף את חיינו האישיים, לספר ולשתף כל רגע וכל פעילות. אבל האם האותנטיות הזו היא אמיתית או שהיא עוד אסטרטגיה לניהול התדמית שלנו?
לקריאה

די, תמשיכי

כל הדברים הטובים שיש בבלוג אצלך בתיבה :)

18/09/2024

מדע, טכנולוגיה וחברה

מחלוקות סביב חיסונים

במהלך הקורונה אנשים שבחרו לא להתחסן ספגו ביקורת רבה. הם תויגו ע"י הציבור כמתנגדי מדע, לא מתקדמים ופוגעים בחברה. השיח הדיכוטומי סביב החיסונים העלה לכותרות את המחלוקת סביב חיסונים, שהחלה עוד הרבה לפני שחיסוני הקורונה נכנסו לשוק. מבט על המחלוקת הזו.

לקריאה >>

17/08/2024

השפעות המדיה החברתית

עבדים היינו ועודנו – שיווק ונִרְאוּת ברשתות החברתיות

אנחנו עובדים קשה כדי להיראות במדיה החברתית. עבור מי בעצם אנחנו עובדים? האם זה בהכרח טוב לנו? ומדוע מדובר באובדן החופש? על צד נוסף של השיווק ברשתות החברתיות

לקריאה >>

20/07/2024

ניהול קהילות

קהילות חוקרים מקצועיות

מכל הקהילות כולן, הקהילות המקצועיות הן האהובות עלי. הפעם - זרקור על קהילת חוקרים שיכולה לעשות נפלאות לחוקרים, למחקרים וגם לאוניברסיטאות

לקריאה >>

13/06/2024

מדע, טכנולוגיה וחברה // שיווק באמצעות תוכן

איך אפשר להיעזר ב AI לכתיבת פוסטים ועדיין לשמור על הקול הייחודי והאותנטי שלנו?

אי אפשר להתעלם מנפלאות הבינה המלאכותית והצ'טים שנכנסו לחיינו בסערה. אפשר להיעזר בהם גם לכתיבה. ההמלצה שלי? לקיים איתם שיחה, להיעזר בהם לדיוק והעשרה, אבל לא לתת להם לכתוב עבורנו. למילים שלנו יש כוח עצום. איך נשמור עליהן אותנטיות?

לקריאה >>

12/05/2024

מדע, טכנולוגיה וחברה // שיווק באמצעות תוכן

זכויות יוצרים ברשת – הגרסה של פרינס

הסיפור על המאבק של פרינס בחברת התקליטים כדי להחזיר לו את השליטה על היצירות שלו, יכול ללמד אותנו דבר או שניים על זכויות יוצרים ותוכן ברשת. וזו גם הזדמנות לכתוב קצת על אליל נעוריי.

לקריאה >>

23/04/2024

מדע, טכנולוגיה וחברה

המרדף אחר האושר

המרדף אחר האושר האישי שזור בחיים שלנו בעשורים האחרונים. הוא הפך לחלק מהכלכלה, מהתרבות, ואפילו מהמדע. למה זה קורה ואיך זה משפיע עלינו?

לקריאה >>

11/03/2024

השפעות המדיה החברתית // מדע, טכנולוגיה וחברה

האם התרבות שלנו מעודדת נרקיסיזם?

נרקיסיסטים. נראה שהם נמצאים בכל מקום. האם התרבות שלנו בכלל, והמדיה החברתית בפרט, מטפחות נרקיסיזם או שהן פשוט נותנות במה ולגיטימציה לנרקיסיזם שכבר קיים אצל אנשים?

לקריאה >>

16/01/2024

כלכלה מקומית // ניהול קהילות

קהילות עירוניות כמקור לחוסן מקומי

אנחנו חיים בערים צפופות, מוקפים כל הזמן באנשים, ולמרות זאת הבדידות ממשיכה לעלות. אחד הפתרונות הוא קהילות עירוניות.

לקריאה >>

21/12/2023

שיווק באמצעות תוכן

האם יש שיטה שיווקית שמתאימה לכולם?

ממש כמו בגד שכתוב עליו ONE SIZE אבל לא מתאים לכולם, כך גם שיטות השיווק. הבטיחו לכם שרק השיטה הזו או הזו תביא לכם לקוחות, תעשה אתכם מאושרים, שלווים, בריאים או חטובים? חישבו שוב. האם יש באמת פתרון שמתאים לכולם?

לקריאה >>

06/11/2023

השפעות המדיה החברתית // מדע, טכנולוגיה וחברה

האם התמכרנו למספרים?

מספרים הפכו לחברינו הטובים ביותר. אנחנו סופרים, מונים, מתרשמים מהתוצאות, מחשבים, מתעדכנים בכל שינוי בספירה. וכל אותה העת קצת שוכחים שאותם מספרים מייצגים אנשים אמיתיים. איך זה קרה? למה זה קורה? איך זה משפיע עלינו? מוזמנים לצאת איתי למסע בעקבות ההתמכרות שלנו למספרים.

לקריאה >>

Facebook Linkedin Instagram Whatsapp
מה באתר?
  • עמוד הבית
  • אודות
  • הבלוג
  • יצירת קשר
  • עמוד הבית
  • אודות
  • הבלוג
  • יצירת קשר
קטגוריות
  • שיווק באמצעות תוכן
  • השפעות המדיה החברתית
  • ניהול קהילות
  • מדע טכנולוגיה וחברה
  • אישי
  • שיווק באמצעות תוכן
  • השפעות המדיה החברתית
  • ניהול קהילות
  • מדע טכנולוגיה וחברה
  • אישי
פוסטים אחרונים

אינטימיות בעידן המדיה החברתית

קלישאות המדיה החברתית

החיוביות הרעילה במדיה החברתית

קורונה – מגפה של מידע, מספרים ונתונים

פרדוקס האותנטיות במדיה החברתית

אחת לחודש אני כותבת ניוזלטר מושקע עם המון טיפים ומחשבות.
רוצים לקבל את כל הטוב הזה?

© 2025 כל הזכויות שמורות לגיל מרטנס